Het kan voorkomen dat uw bestelling helaas niet is wat u ervan had gehoopt. Dit is natuurlijk erg vervelend! Wanneer u een artikel wilt ruilen of retourneren verzoeken wij onderstaand goed door te nemen en de genoemde stappen te doorlopen.

 

Neem contact met ons op

Stuur binnen 14 dagen een mail naar info@dkkado.nl waarin u duidelijk uw gegevens, het ordernummer, het te ruilen/retourneren artikel en eventueel het artikel dat wij u mogen opsturen vermeldt. Wacht met de artikelen retour sturen totdat u een mail van ons hebt ontvangen met verdere instructies.

 

Een nieuw artikel of geld retour

Na ontvangst van de retour gestuurde artikelen zullen wij deze retourzending controleren. Er zal gecontroleerd worden of het artikel in perfecte en ongebruikte staat is, of het is voorzien van de originele verpakking, of de aangehechte labels er nog aan zitten en of er geen beschadigingen zijn. Als alles in orde is sturen wij  u zo snel mogelijk het nieuwe artikel op of maken wij het geld zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

 

Uitzonderingen

Met uitzondering van bestellingen waarbij DK Kado een fout heeft gemaakt kunnen artikelen niet geruild worden wanneer:

  • de artikelen gebruikt zijn;
  • de artikelen buiten de schuld van DK Kado beschadigd zijn geraakt na bezorging bij u of een door u aangewezen partij;
  • de artikelen zijn ontdaan van de originele verpakking en/of labels;
  • de artikelen speciaal voor jou gemaakt, gepersonaliseerd of samengesteld zijn.

 

Twijfel je?

In geval van twijfel of ontevredenheid denken wij graag met jou mee!